Help!….Ce campanii eficiente au fost in Romania?

Ma uitam pe lista categoriilor si incercam sa fac niste pronosticuri pentru Effie. Poate ma ajutati si voi. Cine credeti ca are sanse in fiecare categorie? Am inscris pana acum patru lucrari, si mai bagam una, si eu cred ca au mari sanse dar oare care va fi competitia?

Food products I (e.g. meat, milk and dairy products, pet food)
Aici am incris Alpinia si cred ca se va lupta cu Zuzu…cu toate ca tare sunt curios cum vor izola efectele advertisingului la Zuzu (bugete imense de media vs. competitie si investitii mari in packaging si branding)

Food products II – Snacks, confectionery and deserts
Am inscris Joe dar nu stiu cine ar mai putea inscrie…

Non-Food products (FMCG – e.g. apparel, footwear, accessories, household supplies & care, beauty products)
Tide-ul are mari sanse aici…

Alcoholic beverages (e.g. beer, wine, liqueurs, brandy)
Se va lupta Bergenbier cu Timisoreana si poate Zaraza

Non-alcoholic beverages (e.g. mineral water, coffee, tea, carbonated and non-carbonated)
noi nu am bagat nimic…oare cine va castiga aici?

Durables (e.g. automobiles, electronics, household furnishing & appliances, computers)
Dacia este the usual suspect

Retail (e.g. fast food, restaurants, stores, supermarkets, retail chains, automotive retail, etc.)
eu zic ca va fi goala categoria asta… piata de retail de electrocasnice a avut un an foarte prost…iar pentru hipermarketuri nu au fost inscrieri nici in anii anteriori

Financial services (e.g. home banking, insurance, loans, mortgage, mutual funds, traveler’s checks, etc.)
aici ar fi Banca Transilvania si multe camapanii de produs/ gen creditare….

Media & Entertainment (e.g. TV stations, magazines, newspapers, plays, museums, music organizations, concert series, cultural festivals, theater festivals)
cred ca va fi goala

Image, social nonprofit campaigns (including political advertising, NGO, social)
pariez ca nu vor fi inscrieri

Telecommunications (e.g. mobile and fix, internet)
Cosmote – depinde cum e scris…poate intra la imagine si/sau la promotii

Promotions FMCG – cannot compete for Grand EFFIE
Promotions non-FMCG – cannot compete for Grand EFFIE
la promotii cred ca vor fi multe campanii intrucat e foarte usor de demonstrat eficienta…Cosmote va incerca aici si probabil ca si Vodafone va inscrie ceva…poate si niste masini daca tinem cont de ce s-a intamplat anul trecut

New product and service introduction (any campaign used to introduce a new product that is not a line extension)

eu as introduce Zuzu aici (nu la food)… Ulpio, Real pot fi niste potentiale intrari

New – David vs. Goliath

New – Pharmaceuticals

New – Renaissance
as fi bagat Tide-ul si aici dar din motive pe care nu le inteleg trebuie sa alegi intre categoriile normale si cele speciale !!!!!!!!!!!!

dupa cum vedeti imi vine greu sa intuiesc…any opinions?

3 răspunsuri

  1. Nico 12 Mar, 2007 @ 13:18

    Greu…greu pentru ca 2006 a fost un an lipsit de spectaculozitate a advertisingului autohton…
    a fost un an cu executii linistite, nu cu campanii…poate doar cu cateva execeptii si cred ca sunt cele mentionate si de tine, cat despre Grand Effie…intuiesc care va fi castigatorul, dar nu neg si o surpriza.
    Eu abia astept Effie-ul si cred ca tu si mai mult.
    Bafta!

  2. Razvan 12 Mar, 2007 @ 13:47

    si care intuiesti tu ca va fi Grand Effie-ul?

  3. Nico 12 Mar, 2007 @ 14:15

    Ma asteptam la un feedback de genul :)
    Il stii si tu, DAR, nu exclud si surprizele,
    chiar nu as vrea sa fac “speculatii sterile”, care se bazeaza pe un “feeling obiectiv”, prin urmare imi voi permite luxul de a fi rezervata.

    Bafta! :)

Răspunde și tu