Cum funcţionează comunicarea? : Viziunea academică vs. Viziunea practicienilor

Sau Hopkins, Dichter, Gallup, Starch, Bernbach, James Webb Young, Watzlawick, Barnum, Ogilvy, Roser Reeves, Leo Burnett, Stephen King, Howard Gossage, Jon Steel vs. Aaker, Batra şi Myers, Vakratsas şi Ambler, Zajonc, Krugman, Holbrook, Petty and Cacioppo Cine mă cunoaşte ştie ca sunt obsedat de eficienţa in comunicare. Şi nu putem … […]

O filmare maraton

Multe locatii, multe personaje si doar o zi de filmare. O filmare maraton pentru noua campanie Ardealul.

Publicitatea de peste hotare – Delicii moldovenesti :)

Pentru noi, emisiunea ApropoTV (http://apropotv.protv.ro/) este cu siguranta (chiar daca suntem invitati sa comentam sau nu) unul dintre momentele extrem de placute care ne mai tin in industria asta. Ne-am distrat extrem de tare atunci cand a trebuit sa comentam reclamele dezvoltate de colegii de peste Prut :)

Sponsorship

Sponsorizarea nu este cel mai sexy domeniu al publicitatii dar folosita cu cap poate sa contribuie benefic la constructia unui brand puternic. Tot mai multi clienti pentru care lucram primesc solicitari de la diferiti organizatori de evenimente sa participe cu brandurile lor in cadrul acestor manifestari. Sau primesc oferte similare … […]

Ardealul – Generarea unui nou obicei de consum

Conservele cu mancare gatita sunt percepute acum ca fiind pentru activitati outdoor: pescuit, drumetii… Incercam sa generam un nou obicei de consum: Orice om ar trebui sa aiba in camara niste conserve cu mancare gatita de la Ardealul. Sunt mii de motive pentru care este musai sa ai o conserva … […]

Facute in casa cu Unirea – Payback time

Sa faci prajituri in casa inseamna sa faci amintiri, bucurii, incurajari… A venit vremea sa facem si noi in casa, cu Unirea, prajituri si emotii pentru mamele noastre iubite… De azi a intrat pe TV o noua executie care contribuie la constructia teritoriului marcii… Enjoy it!