Va astept pe 23 iunie la Marketing Research 2011.
Mai jos 3 dintre ideile pe care le voi dezvolta:
DEZVOLTAREA DE RUTE STRATEGICE INAINTE DE A INTRA IN RESEARCH
Chiar daca multi din industria asta uita, lucram intr-un business de IDEI… de marketing, de comunicare, creative, executionale. Iar cei care ne inspira si pentru care dezvoltam idei sunt consumatorii. Ca oameni de marcom suntem bombardati de metode si de tool-uri care (cica) ne-ar ajuta sa descoperim un INSIGHT, sau maçar un adevar despre consumator.
Aceste tool-uri nu vor inlocui insa creativitatea in generarea de scenarii strategice care sa fie apoi testate. Nu putem sa asteptam de la consumatori sa ne faca meseria.
METODE ALTERNATIVE DE GENERARE DE INSIGHT
Cu trecerea vremii am inceput sa cred mai mult in metode alternative de a ajunge la o intelegere a grupului tinta. De exemplu, sa angajezi pe cineva din grupul tau tinta care sa te ajute sa-i intelegi pe cei cu care comunici.
ROLUL INSIGHTULUI IN CONDITIILE TRECERII DE LA COMUNICAREA TIP “TELLING” LA CEA DE “DOING”
Marcile gen politician, care doar “spun” o poveste incercand sa convinga au inceput sa-si piarda credibilitatea. Incep sa castige teren marcile care “fac” lucruri impreuna cu cei din grupul tinta demonstrandu-si astfel “promisiunile“.