AdRevolution – Razvan featuring Elena :)

img_3.jpg
img_1.jpg
eu.jpg

Trebuia sa vorbesc la AdRevolution si numele meu a aparut chiar pe afis dar intrucat a trebuit sa plec la Amsterdam am declinat invitatia in ultimul moment… dar Elena (este cea din pozele de mai jos si are un nume predestinat pentru planning asa cum ati vvazut si in viralul IPA :) ) m-a inlocuit si a facut-o cu mare succes…bravo Elena

Tema a fost “Rolul strategic planning-ului in contextul noilor trenduri din advertising”. In continuare puteti citi cateva idei cheie ale prezentarii ei.

Elena ai legatura :)

““Noile trend-uri” sunt departe de a avea in Romania amploarea pe care ai banui-o ascultand discursul unui publicitar, fie el si autohton. Neasteptat, cel mai puternic argument pentru acest point a fost chiar felul in care incercarea co-speakerii mei planneri de a face un induction in “hot stuff in advertising”s-a transformat intr-un soi de lectie adhoc de engleza. In conditiile in care vorbeam unei sali pline ochi de tineri aspiranti, doar 2 persoane auzisera de Second Life. Sadly enough, ambele erau colegi din Leo. (Happily enough, they still are :) )

Faptul ca n-avem toti blog sau macar prieteni in SL nu inseamna ca “la noi” consumul media nu s-a democratizat suficient cat sa ne dea de gandit. Tata isi inregistreaza emisiunile TV ca sa poata apasa FF cand apar reclamele, mama si-a achizitionat un super laptop, dar se incapataneaza sa nu foloseasca email-ul, daca nu esti pe hi5 nu prea ai sanse s-o cunosti pe sora mea, iar pe tataie il distreaza mai nou zapping-ul. Ca noi toti, si ei consuma ce mesaje vor, cand vor si in ce fomat vor. E o chestiune de interes.

In contextul in care, mai mult ca niciodata, se consuma doar ce intereseaza, rolul planner-ului ar trebui logic sa fie acela de a produce lucruri de interes. Lucrurile astea pot fi desigur un mesaj esential ( un CE spun), dar si orice altceva ( un CUM spun, de pilda). Definirea desteapta a unui “tone of voice” ar putea sa fie scanteia pentru “entertainment-ul” care produce “business” (demonstrat de case study-uri premiate la IPA, Effie samd) si, de aceea, poate ca e sanatos sa-ncepem sa acceptam cel putin ca “Planners should learn to do cool s**t or die” ( ca sa parafrezez un clasic).”

Mi-as fi dorit sa fi fost si eu acolo… cred ca prezentarea a fost foarte cool.

4 răspunsuri

  1. Andreea 2 Mar, 2007 @ 16:20

    hei hei, nu prea inteleg din citat cine a zis ca cei doi sunt colegi din Leo (tu sau elena), dar eu sunt una din cei doi si nu sunt din Leo:P..my point = im a dork, don’t take that away from me:D

  2. Bianca 2 Mar, 2007 @ 16:58

    Trist a fost ca nu stiu daca aveau blog sau nu, avatar in SL sau nu, cont p YouTube ori ba, insa personal n-am vazut pe nimeni sa ia notite. Erau o tona de informatii noi si nimeni nu avea o foaie de hartie in fata sa google acasa acei termeni si concepte.
    Ergo au venit sa vada circ(dca se intalneste cineva din Leo cu cineva din McCann iese cu scantei, sau au venit sa afle “Cum sa intru in publicitate in 7 pasi usori”. Pacat pentru ca invitatii au avut niste info misto si, se pare, noi.

  3. Pingback: MARTI - Advertising reinvent. « Phoebs` Blog

  4. Biank 20 May, 2007 @ 21:53

    – pacat ca nu ai fost acolo (razvan). mie personal mi-au placut prezentarile. sincer cred ca oamenii din sala au invatat multe si au prins multe lucruri noi. per total am avut un feedback foarte bun acestei zile (din partea participantilor)

    – cat despre notat, eu am vazut persoane care aveau agende in fatza si-si luau notite…si nu chiar putini (i even have pictures to proove this…ca doar deh, m-am tot fatzait prin sala respectiva) + k cei care vin al aceste conferinte nu vin aiurea, vin sa invete ceva, nu sa se uite la nishte slide-uri, ca altfel, daca vroiau sa piarda timpul se puteau duce intr-o cafenea sau ceva :P

    – anyway..poate ne vedem la anul :D

    BIANCA – alta Bianca, nu cea de dinainte :P

Răspunde și tu