How to win an Effie – 2011

Am participat la acest seminar in fiecare an, cu o pauza de un an (2010).

Cred ca in 2010 organizatorii s-au gandit ca voi atrage un nou scandal, ca cel din 2009. Nu mi-au placut niciodata prezentarile “politice” si intotdeauna am ales sa ajut oamenii care au venit sa ma asculte.

Cateva sfaturi de azi:

1. Si anul acesta am vorbit despre “REDUCTION” (eliminarea oricaror elemente disturbatorii din caz) si oamenii din sala pareau destul de pregatiti astfel incat sa nu inteleaga ca este vorba despre “RETROFITTING THE STORY”.
2. Explicati bine totul… nu exista lucruri EVIDENTE…
3. Evitati prescurtarile de industrie… veti fi judecati de jurati din alte categorii decat cele inscrise…
4. Fiti redundanti :)… repetati ideile principale in forme diferite
5. Dramatizati
6. Sacrificati… ex.: nu puneti toate graficele sau toate obiectivele din lume…
7. Izolati
8. Highlightati (prin centrarea textelor, utilizarea de fonturi bold sau italic, etc.)

“Un caz Effie este o poveste INTERESANTĂ (intr-un format super tehnic), spusă în maxim 5 IDEI IMPORTANTE, despre o CIFRĂ PUTERNICĂ dramatizată într-un SUPER GRAFIC”.

Am povestit si despre cele 4 descalificari pe care le-am “castigat”…

Am mai incercat sa comunic o idee: Pentru multi pare de neinteles … dar nu inscrieti la Effie, decat daca voi si clientul vostru sunteti mandri de campanie … si doar daca aveti de spus o poveste INTERESANTA pietii.

2 răspunsuri

  1. Pingback: Sfaturi de SUCCES ca sa castigi un Effie | Fishington Post

  2. Pingback: Sfaturi de SUCCES ca sa castigi un Effie | Fishington Post

Răspunde și tu