Scriu cate o scurta cronica despre Effie in fiecare an, cu bune si cu rele, cu bucurii si cu tristeti, cu lucruri curate si mai putin curate.
Cred mult in festivalul asta si cred ca mai marii industriei ar trebui sa-i acorde mai multa importanta si sa tina mai aproape de ceea ce se intampla pe plan international. Ceea ce s-a intamplat anul acesta cu anuntarea juriului concomitent cu jurizarea nu a fost ok. Nu este ok nici ca au pastrat acelasi formular de livrare a lucrarilor creative desi este vechi si nu are legatura cu Effectiveness Form-ul nou. (le-am zis si anul trecut sa schimbe documentele)
Aseara ne-am bucurat ca dupa doi ani in care am tot fost descalificati din niste erori imense ale comitetului am reusit sa spargem gheata si am facut-o intr-o categorie care ne reprezinta, cu o campanie care ne reprezinta: David vs Goliath, cu o campanie care nu respecta gandirea de marketing traditionala (poate de asta nu a luat decat silver desi a fost singurul premiu in categorie). Un silver cat un aur pentru noi.
Este deja al doilea an de succes de piata a acestui brand si la anul vom inscrie si la Sustained Success. (cea mai importanta categorie de la Effie dupa parerea mea).
Si speram sa luam si Aur cu Experience Hotel ;).
Multumesc din suflet celor care muncesc pe aceasta marca impreuna cu noi.
POST UPDATE:
Gasiti studiul de caz (partial – doar cu datele care au putut fi facute publice) pe Iqads.
Un răspuns
Bravo! La anul astept un premiu si cu Hotelul :D