New vs. Old Media – Curs de la Scoala IAA… pe scurt

De obicei vorbesc despre planificare strategica in comunicare. Asta profesez si asta predau la facultate la FJSC sau la masterul de publicitate de la SNSPA. Intrucat businessul ne-a dus foarte mult in zona new media, de anul acesta am inceput sa tin un nou curs: New vs. Old Media. Am vorbit cu multi oameni de online si de offline pe care eu ii apreciez si am incercat sa sumarizez ce diferentiaza New media de Old media.

Pe scurt mai jos ( in angloromana :)):

1. De la autism la dialog… de la monolog la conversatie…
2. New= responsabilizarea brandurilor…
3. De la TELL la DO
4. NEW = Content
5. NEW MEDIA= idee + TEHNOLOGIE
6. NEW MEDIA= Marketing as Service Design / Meeting the unmet need
7. NEW MEDIA= nu este perisabila in timp
8. NEW MEDIA= necesita continuitate, long term engagement
9. NEW MEDIA= VIRAL
10. NEW = Interactive stories
11. NEW MEDIA= Raspunsuri personalizate si micro-interactiuni
12. NEW MEDIA= 2 identitati: “digitala” si “fizica”
13. NEW MEDIA= atitudine militanta a brandurilor
14. NEW= PROPAGARE

Daca vreti sa dezvolt va stau la dispozitie…

Weekend frumos!

2 răspunsuri

  1. soab25 26 Apr, 2012 @ 22:01

    interesant !!

  2. istru 16 May, 2012 @ 18:37

    Interesant. Dar iata cum vede si un poet chestiunea : http://olelielie.wordpress.com/2012/03/19/old-media-new-media/

Răspunde și tu