#NeVedemInZeceMinute

Am pozitionat Veranda Mall, ca un mall de proximitate – Mallul tau de Zi cu Zi. Am inceput reconciliind Mallul cu spatiul in care traieste si pulseaza – Veranda Mall. Lifestyle de Obor. Continuam aceasta pozitionare cu o campanie tactica care dramatizeaza proximitatea, #nevedeminzeceminute… Vizualuri indraznete, coduri de promotie care … [...]

Veranda Mall – Lifestyle de Obor

Am tot cochetat cu diferite Mall-uri in cariera noastră. Toate pareau blocate in asa zisa “categorie” și în “calendarul lor de activități”. Niciunul nu vroia să încerce să se diferențieze în vreun fel. La Veranda Mall am găsit curaj și înțelegere pentru conceptele de diferențiere și relevanță. Curajul de a … [...]

StudentExpert Imobiliare.ro

StudentExpert este o campanie de promovare a Targului de Chirii, o campanie centrata in jurul unui act de DOING/ Brand Utility gandit sa ajute studentii care isi cauta chirie intr-un centru universitar si sunt dintr-un alt oras.

Ardealul Devine Romania

De centenar, singura marca care are legimitate sa faca asta, Ardealul, isi schimba ambalajul si devine Romania. Comunicarea incepe cu marketingul, cu produsul. Doing vs. Telling

Imobiliare.ro

Începând cu 19.03.2018, pe cele mai importante staţii TV rulează o nouă campanie Imobiliare.ro, semnată de Arsenoaiei şi Mătăşel. Campania are ca obiectiv promovarea imoExpert, o platformă de expertiză imobiliară care urmărește să vină, într-un mod cât mai practic, în sprijinul celor aflați în situația de a derula o tranzacție … [...]

Altex – Nicio casa fara laptop

Cand domini o categorie ai rolul de a creste acea categorie. Nicio casa fara laptop – Prin aceasta campanie, Altex isi propune sa creasca categoria laptopurilor comunicand un mesaj rational si pozitionand categoria laptopurilor in raport cu categoria smart phone-urile si cu cea a tabletelor. Campania, alcatuita din 3 executii … [...]