Ardealul – “Musai de avut in camara”

Prin aceasta campanie noi ne-am propus sa cream un nou obicei de consum, unul plauzibil, pentru ca oamenii tin in casa conserve de legume, peste, condimente, dar nu si de mancare gatita. Credem ca mancarea gatita la conserva de la Ardealul este genul de produs care trebuie sa ajunga pe … [...]

Facute in Casa cu Unirea

Suntem tare mandri ca am pus umarul la articularea si dramatizarea creativa a unui nou teritoriu pentru marca Unirea, o marca care nu mai este doar despre margarina ci despre o gama larga de produse pentru “copt” bunatati. Credem in brandurile care fac ceea ce spun. In cazul Unirea, am … [...]

Coriolan – Faurar de Fericire

O poveste autentica despre “mestesugul” fericirii … de la cel mai mare producator roman de verighete si inele de logodna.

Grolsch Jar

Singurul brand din Romania construit 100% pe DOING vs. TELLING isi respecta mantra si cand vine vorba de produs. Astfel prezinta o noua modalitate de a bea berea la draft: borcanul Grolsch.

Grolsch Anti-Mall

Ca parte a campaniei Grolsch Awakening, Grolsch lanseaza Anti-Mall-ul, spatiu care timp de 3 zile va reuni artisti din diverse domenii care vor incerca sa puna la vanzare rezultatul pasiunii lor. Prin aceasta initiativa brandul ii incurajeaza pe experimentalisti sa isi urmeze pasiunile si sa incerce sa traiasca doar din … [...]