Redd’s – Creator de gust
București, 15 iulie. Începând cu 1 iulie 2013, Redd’s, singurul brand de bere dedicat femeilor, desfășoară o campanie de comunicare de repoziționare, cu sloganul “Redd’s. Creator de gust”. Noul teritoriu reunește la nivel de poziționare modul în care se raportează consumatorele la gust și la bunul gust, dar și modul … [...]
De ce beau barbatii “de esenta tare” Stejar?

Caracterul puternic al Stejar Strong este ilustrat prin 7 vizualuri care prezintă motivele pentru care bărbații aleg să savureze o bere de esență tare, în situații de consum variate. Mai mult, site-ul www.barbaticugust.ro scoate în evidență faptul că un bărbat care știe să aprecieze berea nu se limitează doar la … [...]
National Happiness

Asa cum va povesteam in urma cu cateva luni, ne-am propus sa investigam cat de fericiti sunt romanii. Am facut asta pentru prima data in Romania, impreuna cu colegii de la Novel Research si Strategescu punct ro. Studiul s-a desfasurat pe o durata de doua luni, timp in care am … [...]
Redd’s Lemon
Primul meu ierbar

Acum cateva luni am inceput comunicarea pentru brandul Plafar. Strategic incercam modificarea perceptiei despre acest brand prin comunicarea gamei extrem de variate de produse pe care le poti gasi in magazinele Plafar si prin construirea unei asocieri puternice intre Plafar si Natural Living. Dupa campania “Natural Cuisine” in care am … [...]