National Happiness

“Cât de fericiţi sunt românii?” poate fi o întrebare cu răspunsuri pătimaş-intuitive-tipic-româneşti, sau o întrebare cu răspunsuri obiective, nuanţate şi extrem de utile. Iniţiatorii proiectului National Happiness cred în a doua variantă. Acest studiu porneşte de la o iniţiativă a Naţiunilor Unite care face  cercetari despre starea fericirii la nivel … [...]

Redd’s Cranberry

Noi nu dam niciodata comunicat de presa cand mai castigam un cont… un nou brand… insa punem pe blog cand ne place ce ne-a iesit… Nimic nu se compara cu estetica unui print atunci cand ai buget… Comunicarea trebuie sa fie frumoasa pentru a seduce consumatorul si asta nu se … [...]

National Humographic

Acum cateva luni bunul meu prieten, Florin Dragomir de la Strategescu m-a sunat cu o idee indrazneata: sa dezvoltam impreuna metodologia unui studiu de segmentare national in functie de umor. Practic sa aflam care sunt segmentele de romani, in functie de umorul pe care il gusta. Si marcile sa poata … [...]

Grolsch Experience Hotel – Out of Time

Mai jos puteti vedea cateva crampeie din experimentul antropologic, social si cultural Experience Hotel – Out of Time. Stati pe aproape pentru concluziile experimentului… sunt la analiza la domnul psiholog Mugur Ciumageanu si la domnul sociolog Dan Petre. Experience Hotel – Chapter 1 Experience Hotel – Chapter 2 Experience Hotel … [...]

Timpul se oprește in loc pentru 14 experimentaliști

Am demarat un nou experiment Grolsch… Experience Hotel – In afara timpului… Vorbim despre un spatiu special creat in care am construit un mediu ce practic impiedica in totalitate perceptia scurgerii timpului…Si vrem sa vedem ce impact are asupra creativitatii lipsa acestui reper esential :TIMPUL… Stati pe www.experimentalist.ro ca este … [...]